Topics

Subscription cancellation #questions

Studio Infinito <studio.infinito.444@...>

Odpowiedź jest nieadekwatna do treści mojego komentarza.
Skoro zawczasu poruszyłam temat i zostałam zbyta a te opcje w tej aplikacji są ukryte proszę mi anulować nim pobierzecie opłatę.
Uważa, że z państwa strony powinna zostać wysunięta jakąś porada a nie zbycie że kartki to nie zastąpi. Wiadomo, że żadna aplikacja kartki nie zastąpi, a po to się je tworzy by ułatwialy życie a wasza utrudnia i jeszcze odpowiedź nie niesie wsparcia a jest prześmiewcza.

W związku z powyższym na mocy prawa, wnoszę o wyłącznie mojej subskrypcji i nie widzę powodu by opłata była naliczona skoro już dzień po uruchomieniu pisałam, że jest problem i nie chcę ponosić kosztów.

Nadia Albul

Hello Studio Infinito,

--
Best regards,