Topics

Some questions #questions

Sarah Rottmann <rottmann2018@...>

Hallöchen,

ich habe einige Fragen:

  • Warum kann man die Organisation wird nur für den aktuellen Tag anzeigen lassen? Dadurch ist es schwieriger den nächsten Tag zu planen.
  • Warum kann man ein Ritual nicht nur für einen Tag löschen und danach weiter anzeigen lassen? Es geht nur deaktivieren. Dann erscheinen sie aber nicht von alleine wieder.
  • Ich habe 16 Stunden angegeben, diese werden als 2 Tage angezeigt. Warum?
  • Warum braucht man zu den Unterkategorien noch Aktivitäten. Ist das nicht das selbe?
  • Bei der Aufzeichnung werden die einzelnen Vorhaben nicht angezeigt. So weiß man nicht, was bereits erledigt ist.
  • Toll ist, das die abgelaufenen Ritual/Ziele verschwinden. Wenn man etwas schneller als geplant erledigt, dann wird das nicht berücksichtigt. Das stört mich. Durch Fertigstellen wird auch die komplette Zeit für die Statistik verwendet.
  • 2 Übersetzungsfehler im Playstore gefunden.
Ansonsten gefällt mir die App sehr gut.

Vielen Dank für Ihre Hilfe!

MfG Sarah

Nadia Albul

Hello Sarah!

Thanks for your feedback! I will try to answer your questions as long as Google Translate lets me understand them.

* You can plan any day in Schedule tab. Control tab is used mainly for structuring categories and activities, as well as task lists.
* We are planning on adding an option that will let you to exclude some days from the ritual.
* That's because you have a default setting "Working day" set to 8 hours. If you don't need it, please go to Settings -> Working day hours -> Off (or 24 h)
* Now we are working on the structure redesign so it will be simpler and easier to understand.
* We also plan to add the setting for splitting the bubble for separate projects.
* Thanks for the idea, about disappearing of expired items. Will think about it! We realize that adding start time an finish time of a logged activity would be great, but for no don't see how it should be featured in the app so its simple, informative and not bulky. Do you have any ideas?
* Could you please let me know what exactly those mistakes are? Because honestly ich spreche Deutsch sehr schlecht )

--
Best regards,
Nadia Albul