Topics

Запит, створить власний патерн #questions

Alexander Ganz <alexganz79@...>

Доброго дня.
Підскажіть будь ласка, я перейшов на в пргораммі з безкоштовного на платний. Питання в чому, можу я сам особисто створювати цикли дихання? Наприклад 10 секунд вдох, 10 секунд видих і 10 секунд затримка? Після переходу на рівень Гуру,  в мене в додатку візуально по можливостях нічого не змінилося. Я звичайно можу помилятися. Буду вдячний Вам за відповідь.

З повагою,
Олександр ЛАНЦ

+380734066022

Oleksandr Albul

Вітаю.

Так ви звичайно можете створить власний патерн. По правді кажучи, для цього навіть не потрібно купувати гуру версію, так як цей функціонал доступний в безкоштовній версії.

В цьому відео пояснено як це зробить: https://youtu.be/ZM_KR5_9n_Q

Дякую,
Олександр.