Topics

Restoring Guru version #questions

Melike Mercan Yildizhan <myildizhan@...>

Merhabalar,

Uygulamanız geçen yıl satın almıştım ancak yüklediğim telefon bozuldu. Bu yıl da yeniden ücreti kesilince hatırlayıp yeni telefonuma yükledim ancak guru versiyonu yüklenmemiş. Bu durumu nasıl çözebiliriz acaba?

Saygılarımla,
Melike Mercan

Nadia Albul

Hello Melike!

Your Guru version is tied to the email account used for the purchase. Here are more details about the transfer to another device: https://olekdia.com/index.php?title=FAQ#How_can_I_restore_my_Guru_version_after_I.27ve_changed_my_mobile_device.3F Sorry for your phone, but if you haven't created the backup file, your old data is lost.

--
Best regards,
Nadia Albul