Topics

Prana Breath Portuguese #translation

Edson José Cortiano <cortiano@...>

I can do the Brazilian version of this app for you.

Nadia Albul

Hello Edson!

Thanks for your enthusiasm! Well, the app is translated to Portuguese already, so would you like to translate some articles on our wiki, so Brazilian users will feel comfortable reading useful info about it? Here it is: https://olekdia.com/Prana_Breath_Wiki

--
Best regards,
Nadia Albul

Carlos

Olá Edson,

Uma ajuda acho que seria muito bem vinda.
Estou traduzindo o wiki do Prana Breath ja a algum tempo, mas justamente por falta de tempo está demorando muito para finalizar.

O programa em si ja estava traduzido quando comecei a ajudar no suporte, mas o wiki acho que é uma coisa que precisa de mais atenção no momento.

Muito obrigado pelo contato.