Topics

Calls while practicing #features

Mariusz B <bytommariusz@...>

Dzień dobry Aplikacja ciekawa sporo ja zacząłem używać Problem spory gdy dzwoni telefon problem ja wyłączyć, działa z rozmową telefoniczną Na dzień dzisiejszy radzę sobie odrzucając telefon, następnie naciskając pauze na aplikacji i oddzwaniajac A to spory kłopot Pozdrawiam Może testerów?

Nadia Albul

Hello Mariusz!

I understand that would be convenient to have such an option, but unfortunately Android would not let us affect dialer services, it is forbidden for all apps but Google products. So there's nothing we can do but advice you to do what we do while practicing - use airplane mode )

--
Best regards,
Nadia Albul