Topics

Користуватися Гуру версією на пристрої без Плей Маркету #guru

Oleksandr Albul

Вітаю Андрій.

Впринципі можливо. Я робив збірку без гугл плей, по емейл і ключу. Але перестав оновлювати і викладувати її. Так як не знайшов можливості автоматизованої оплати. Робив це скоріше для тих, в кого в країні заблоковані гугл плей, як наприклад Іран. Але незовсім розумію вашу оптимізацію смартфону. Уже не ті часи щоби вичищати реєстр, і відключать якісь сервіси, набагато дешевше купить потужніший девайс. Тому що вся ця препарація забирає час, який як відомо гроші )

З повагою,

Олександр Албул.

Daria Kurguzova <kurguzovawork@...>

Доброго дня, Андрій!

Скажіть, будь ласка, на якому саме пристрої ви хочете використовувати Гуру версію?

Всього найкращого,
Дар'я

Андрій Кос <anerew@...>

Доброго дня! Придбав ліцензію Guru [назавжди] через Google Play Market, і хотілось би мати також можливість використовувати цю ж ліцензію на пристрої без Play Market та їхніх сервісів. Чи є можливість отримати замість ліцензії купленої в Play Market, серійний номер/ключ/промокод, який я б міг у разі потреби використати для активації додатку на пристрої без сервісів Google і при цьому зберегти можливість активації цим ключем на пристрої на якому ці сервіси присутні? Хочеться щоб у випадку купівлі/зміни пристрою я зміг користуватись додатком на любому з них, а не тільки на тому де є Play Market та Google сервіси. Дякую! Хорошого Вам дня!