Topics

Користуватися Гуру версією на пристрої без Плей Маркету #guru

Андрій Кос <anerew@...>

Доброго дня! Придбав ліцензію Guru [назавжди] через Google Play Market, і хотілось би мати також можливість використовувати цю ж ліцензію на пристрої без Play Market та їхніх сервісів. Чи є можливість отримати замість ліцензії купленої в Play Market, серійний номер/ключ/промокод, який я б міг у разі потреби використати для активації додатку на пристрої без сервісів Google і при цьому зберегти можливість активації цим ключем на пристрої на якому ці сервіси присутні? Хочеться щоб у випадку купівлі/зміни пристрою я зміг користуватись додатком на любому з них, а не тільки на тому де є Play Market та Google сервіси. Дякую! Хорошого Вам дня!

Daria Kurguzova

Доброго дня, Андрій!

Скажіть, будь ласка, на якому саме пристрої ви хочете використовувати Гуру версію?

Всього найкращого,
Дар'я

Oleksandr Albul

Вітаю Андрій.

Впринципі можливо. Я робив збірку без гугл плей, по емейл і ключу. Але перестав оновлювати і викладувати її. Так як не знайшов можливості автоматизованої оплати. Робив це скоріше для тих, в кого в країні заблоковані гугл плей, як наприклад Іран. Але незовсім розумію вашу оптимізацію смартфону. Уже не ті часи щоби вичищати реєстр, і відключать якісь сервіси, набагато дешевше купить потужніший девайс. Тому що вся ця препарація забирає час, який як відомо гроші )

З повагою,

Олександр Албул.