Користуватися Гуру версією на пристрої без Плей Маркету #guru

Андрій Кос <anerew@...>

Доброго дня! Придбав ліцензію Guru [назавжди] через Google Play Market, і хотілось би мати також можливість використовувати цю ж ліцензію на пристрої без Play Market та їхніх сервісів. Чи є можливість отримати замість ліцензії купленої в Play Market, серійний номер/ключ/промокод, який я б міг у разі потреби використати для активації додатку на пристрої без сервісів Google і при цьому зберегти можливість активації цим ключем на пристрої на якому ці сервіси присутні? Хочеться щоб у випадку купівлі/зміни пристрою я зміг користуватись додатком на любому з них, а не тільки на тому де є Play Market та Google сервіси. Дякую! Хорошого Вам дня!

Join pranabreath@olekdia.groups.io to automatically receive all group messages.