Prana Breath? I have headache. #practice #questions

metalsigma <metalsigma@...>

I have installed Prana Brath last afternoon, then I tried the first exercise ('MENTE LIBERA') for the 16 minutes. At the end I felt light-headed throughout the evening. During the night I had several dreams, this is something that almost never happens to me.  At the morning I have headache, until now. with dizziness if I pick something up from the floor.

Is It normal? Did my blood presssure go down or up?
Can I continue with this exercise?DO I only 7 minutes ?

Since I am Italian, I write it in italian also.

Ho installato l'APP Prana Brath lo scorso pomeriggio e ho provato subito il primo esercizio "Mente Livera" per 16 minuti. Alla fine mi sono sentito a testa leggera per tutta la serata. Durante la notte ho fatto diversi sogni, cosa che non mi capitava quasi più. Al mattino mi sono svegliato con un mal di testa che dura fino ad ora, che è pomeriggio, con capogiri nel caso prendessi qualcosa dal pavimento.

E' normale? la mia pressione sanguigna si è abbassata o alzata?
posso continuare con questo esercizio? ne faccio solo 7 minuti?

thank you very much for your attention.
Vittorio

Join pranabreath@olekdia.groups.io to automatically receive all group messages.